poniedziałek, 17 października 2016

Lalek ciąg dalszy

Obiecałam w ostatnim poście kolejne nowości, nic nadzwyczajnego nie będzie ot całkiem zwyczajne Lale...rany ale ja oszalałam na ich punkcie, robiłabym je bez przerwy ale nie da się przecież...trzeba zająć się domem i dzieckiem i wyprać czasem i ugotować. Prawda jest taka, że bez przerwy myślę i szukam pomysłów na kolejne projekty, szydełkomanię mam chyba :) Nic nowego nie napisałam , te które szydełkują wiedzą o czym piszę .
Obiecałam też więcej zdjęć. Murzynka był skończona deszczową porą ale sesja musiała sie odbyć. 
Była robiona dla córki przyjaciółki na specjalne zamówienie, znamy się  dość dobrze :) i jakoś tak wyszło , że bardzo do nich pasuje . Mój Szanowny M , rzuciwszy okiem na to ciemnoskóre cudo, powiedział : Robisz ja dla A ? Pasuje do Niej :) Przedstawiam Lale , jeszcze bez imienną :



Oto Ciemnoskóra Lala w całej okazałości, ma 30 cm, przecierane rurki, ciepłą bluzę i twarzowe niebieskie dodatki. 
Robiona jak zwykle z Yarn Art Jeans, a ubranka to dzianina.


Koleżankę jeszcze ma, bardzo delikatną Blondynkę  z długimi nogami,  Bardzo fajnie pozowała , noż prawie jak w Top Models :)
Różowo szara Blondyna



Dodam jeszcze, że Różowa Blondyna już jest u nowej właścicielki i baaardzo jej się podoba.
W kolejnym poście przedstawię bardzo delikatną i dziewczęcą Miętuskę dla fajnej dziewczynki :)
S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz