wtorek, 4 października 2016

O Jednorożcu i nie tylko

W ostatnim poście wspomniałam Wam o Jednorożcu, życzenie córki odnośnie kolejnej zabawki dzierganej.

Oczywiście podjęłam wyzwanie, przekopałam internet, pełno wzorów płatnych i pięknych ale myśl , że nie podołam, że nie wyjdzie, że nie dam rady i wyrzucone pieniądze, skutecznie mnie od myśli kupienia odwiodła. 
Znalazłam schemat darmowy na Blogu Little Yarn Friends.
Jednorożec pod tytułem: Lil' Baby Unicorn powstał z włóczki Yarn Art Jeans to świetna włóczka bawełniana z domieszką, nie mechaci się i super się nią dzierga. 
Co do kolorów, to cóż tu wiedzie prym moja Nelka, to Ona grzebie w pudle z włóczkami i wybiera, czesto podając mi 4 zupełnie niepasujące do siebie kolory :) Albo mi się tak wydaje, może dzieci zupełnie inaczej postrzegają kolory i mają zupełnie inną kulturę kolorystyczną ?
Dla mnie coś jest brzydkie i chce spruć, a Nela już chce to przytulać, tak tu zapewne chodzi o inne postrzeganie danej rzeczy, my jesteśmy szablonowi, a dzieci sa zupełnie wolne, sa nieskazitelne w swojej wyobraźni i chwała im za to :) 
Wracając do Jednorożca, wybrane zostały róż i szary, biel i jasny żółty jako mały akcencik.
Oto co powstało



Może nie jest to idealny Jednorożec i obok kucyków Pony wygląda jak brzydki kucyk lub brzydkie kaczątko, ale jest słodki i ma coś w sobie:) 
Robi się super z tego schematu. 

Jest jeszcze ktoś, kogo chciałabym wam pokazać. Króliczek Mikrusek , ma całe 7 cm różowej włóczki i wspaniałego kwiata w szarościach. Wszystko robione z Yarn Art Jeans, szydełko 2,5mm. Powiem szczerze , że ciężko się robi takie maleństwa, była kontuzja i odciski na paluchach. Oto efekt:


Można z tego zrobić całkiem fajną i oryginalną zawieszkę lub breloczek do kluczy.
Myślę , że nie jedna dziewczynka i mała i duża ucieszyłaby się z takiej zawieszki przy plecaku.
No dobra , dość tych słodkości i lukrowanych, różowych króliczków. Pora pokazać coś innego, mniej różowego i troszkę większego niż Mikrusek :) 
Proszę Państwa oto Żyraf, Żyraf Gienek. Całe 29 cm włóczki w pięknym kolorze zielonym. Gienek lubi leżakować i jest świetny do tańców. 

Tadam! Koniec na dzisiaj. Już wkrótce kolejny wpis o włóczkowych (i nie tylko)szaleństwach.

Trzymajcie się ciepło w ten zimny i deszczowy dzień.
S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz