poniedziałek, 10 października 2016

Puk Puk o laleczkach Yo-Yo

Witajcie po krótkiej nieobecności :)
Dziś chce pokazać kolejne laleczki typu Yo-Yo  ale...no właśnie, troszkę się różnią od pozostałych , wykonane z włóczki Yarn Art Jeans co prawda ale grubszej Plus :) 
Robi się szybko ale .mi robiło się troszkę ciężko , gdyż wybrałam szydełko 3, po to żeby przez czarną włóczkę nie było widać wypełnienia, to jest wielkie "przewinienie" w amigurumi.
Więc powstały  Siostry na specjalne zamówienie, w ściśle określonych kolorach.
Dziewczyny są wyjątkowe, grają w grę Little Big Planet i mają swój kanał na You Tube :)
Występują Jako GG Game Girls :) Ich kolory to Czerń, Fiolet, Róż i Biel. 
Uwielbiają Króliczki i maja takie z długimi klapłymi uszkami :) i taka własnie była inspiracja. 
Dla Laury i Martyny powstały takie królisie , wybór imion pozostawiam dziewczynkom.



Królisie mają około 22 cm, wypełnione antyalergiczną kulką silikonową, oczy bezpieczne, włóczka oczywiście się nie mechaci. Do czapeczek będą doszyte metki z Logo Dziewczyn. 
Za niedługo lecą w świat, mam nadzieje że dziewczynkom się spodobają, troszkę sie boję, bo dziewczyny to już dosyć duże pannice. No cóż będzie to chwila prawdy.

To tyle o laleczkach Yo-yo . chciałam Wam pokazać co robiłam do tej pory. Super są zwierzaki cudaki, yo-yo ale moją prawdziwą miłością są Lale ale takie wyjątkowe lale , z włosami i z długimi nogami, fajnie i modne ubrane. Nela chciała :) przeglądałam płatne wzory ale nie znalazłam takiej, która by mnie rzuciła na kolana. Wiec siadłam, narysowałam a potem zrobiłam ;) nie, nie było wcale to takie proste, było 5 dni szydełkowania i prucia i znowu szydełkowania...ale powiem wam ,że było warto, efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania i pomyśleć , że jeszcze tydzień wcześniej marzyłam żeby umieć zrobić lalę .

Chcecie poznać Kasię ?? 
Nela ją nazwała jak nie było jeszcze głowy, już wtedy ją kochała :) Miała być żółta bluzka i duży kwiat, a że nie potrafię  robić ubrań na szydełku to uszyłam:)

Oto Ona, Kasia we własnej Lalkowej osobie:)
Oczywiście z moją córką Nelą, od tamtej pory są nierozłączne:)
Więcej o Kasi, jej koleżankach i nowych projektach już wkrótce :)

S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz